24/7 Support (+30) 210 85 47 144

STARTUP

Start up εταιρείες

Το λογισμικό που χρειάζονται οι Startup εταιρείες πρέπει να είναι εύκολο στην χρήση, απλό στην εμφάνιση, χωρίς κατ΄ ανάγκην να είναι λιτό στην συλλογή πληροφοριών. Ιδανικά να δουλεύει από παντού, όπου και αν βρίσκονται οι άνθρωποι της εταιρείας. Και αν μεγαλώσω?  Τι να κάνω?  Αλλάζω εφαρμογή? Πάλι από την Αρχή?

Δεν χρειάζεται να κάνετε λάθος. Υπάρχουν λύσεις και οικονομικές και επεκτάσιμες στο μέλλον!

DayOne Μηχανολογικός Εξοπλισμός

Εξειδικευμένες Λειτουργίες

  • Διαχείριση Λιανικής

    Διαχειριστείτε τις ανάγκες λιανικής πώλησης με μία ειδικά σχεδιασμένη οθόνη που υποστηρίζει τη γρήγορη καταχώρηση ειδών. Ενσωματώστε τα στοιχεία του πελάτη στην απόδειξη λιανικής ανεξαρτήτως τρόπου πληρωμής (μετρητά, πιστωτική κάρτα, κλπ.). Διασυνδέστε την εφαρμογή με μηχανάκια πιστωτικών καρτών και αυτοματοποιήστε τη διαχείριση προκαταβολών και παραγγελιών.

  • Τιμολογιακές Πολιτικές

    Διαμορφώστε σύνθετα σενάρια τιμολογιακών πολιτικών αγορών ή πωλήσεων. Αυτοματοποιήστε την εφαρμογή συμφωνημένων τιμών, εκπτώσεων και δώρων σε σχετικά παραστατικά.

  • Αποθηκευτικοί Χώροι

    Διαχειριστείτε απεριόριστους αποθηκευτικούς χώρους. Παρακολουθήστε αναλυτικά θέσεις αποθήκευσης σε όλες τις διακινήσεις αποθεμάτων.

  • Παρτίδες

    Παρακολουθήστε αρχεία παρτίδων με πλήρη στοιχεία για την ποσότητα των αποθεμάτων και την ημερομηνία λήξης, καθώς και δυνατότητα διακίνησης ανά γραμμή παραστατικών. Καταγράψτε το ιστορικό κινήσεων κάθε παρτίδας, διασφαλίζοντας την ιχνηλασιμότητά της.

  • Επιβράβευση Πελατών

    Εφαρμόστε προγράμματα πιστότητας και επιβράβευσης πελατών. Διαχειριστείτε κάρτες μέλους και πολιτικές έκδοσης δωροεπιταγών και παροχής εκπτώσεων. Διαμορφώστε σύνθετα σενάρια επιβράβευσης αγορών με αυτοματοποίηση διαδικασιών συλλογής πόντων και απόδοσης προνομίων.

  • Sales & Marketing

    Αυτοματοποιήστε τις σχέσεις σας με υφιστάμενους, αλλά και δυνητικούς πελάτες της επιχείρησής σας. Διαχειριστείτε αποτελεσματικά επαφές, ενέργειες πωλήσεων, ευκαιρίες πωλήσεων και προωθητικές ενέργειες. Διασυνδέστε την εφαρμογή με τηλεφωνικά κέντρα, καθώς και δημοφιλείς λογαριασμούς όπως το Gmail και το Outlook.

  • Εναλλακτικά – Αντίστοιχα Είδη

    Δημιουργήστε εναλλακτικούς κωδικούς για τα είδη της αποθήκης σας, διευκολύνοντας την καταχώρηση, την ανεύρεση και την επιλογή τους.

  • Χρώμα, Μέγεθος & Εποχικότητα

    Παρακολουθήστε και διαχειριστείτε τα αποθέματα της επιχείρησή σας σε επίπεδο 3 διαφορετικών χαρακτηριστικών και εξάγετε πλήθος αναφορών και στατιστικών στοιχείων.

  • Online / Offline Mode

    Διασφαλίστε την απρόσκοπτη λειτουργία των καταστημάτων σας, ακόμη και σε περιπτώσεις διακοπής σύνδεσης.

  • Διαχείριση Αποθεμάτων

    Παρακολουθήστε τα αποθέματά σας ανά εγκατάσταση, αποθήκη, θέση, παρτίδα και serial number. Αξιοποιήστε προηγμένα συστήματα ελέγχου και μεθόδους αποτίμησης όπως FIFO και LIFO. Περιορίστε το κόστος και τις αστοχίες με τη χρήση ABC ανάλυσης.

  • Serial Numbers

    Παρακολουθήστε τους σειριακούς αριθμούς των προϊόντων σας, σε όλες τις διακινήσεις τους.

  • Group Sets

    Διαχειριστείτε εύκολα συναλλαγές σύνθετων υλικών, με τη χρήση πλήθους αυτοματισμών. Δημιουργήστε σετ ειδών για αποθέματα, αλλά και υπηρεσίες (εάν απαιτείται) και παρακολουθήστε το κόστος τους, με επιλογή χρήσης αυτόματων παραστατικών σύνθεσης ή αποσύνθεσης κατά τη διακίνησή τους.

Είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε με το Soft1 Series 5;

Express
Περιλαμβάνει βασική λειτουργικότητα στις ενότητες
34 / Μήνα

Διαχείριση Αποθήκης
Εμπορική Δραστηριότητα
Διαχείριση Συναλλασσόμενων
Reporting Tools
Δυνατότητα Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης
Βασική λειτουργικότητα CRM
Δυνατότητα επιλογής
3 επιπλέον modules
Web & Mobile εφαρμογές
Web Report, myCustomer, QuickView, MyPortal

Prime
Περιλαμβάνει διευρυμένη λειτουργικότητα στις ενότητες
42 / Μήνα

Διαχείριση Αποθήκης
Εμπορική Δραστηριότητα
Διαχείριση Συναλλασσόμενων
Χρηματοοικονομική Διαχείριση
Reporting Tools
Δυνατότητα Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης
Βασική λειτουργικότητα CRM
Δυνατότητα επιλογής
2 επιπλέον modules
Web & Mobile εφαρμογές
Web Report, myCustomer, QuickView, MyPortal

Prime Plus
Περιλαμβάνει διευρυμένη λειτουργικότητα στις ενότητες
55 / Μήνα

Διαχείριση Αποθήκης
Εμπορική Δραστηριότητα
Διαχείριση Συναλλασσόμενων
Χρηματοοικονομική Διαχείριση
Advanced Reporting Tools
Δυνατότητα Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης
Λογιστικές Ενότητες
Βασική λειτουργικότητα CRM
Web & Mobile εφαρμογές
Web Report, myCustomer, QuickView, MyPortal