24/7 Support (+30) 210 85 47 144

Online λογιστική διαχείριση

Λογιστική Διαχείριση με ένα κλικ

Η εφαρμογή Soft1 Books διαθέτει φιλικό προς το χρήστη εργασιακό περιβάλλον, αποτελώντας μια πλήρη, ολοκληρωμένη λύση λογιστικής διαχείρισης για την περαίωση των καθημερινών φοροτεχνικών εργασιών της επιχείρησής σας με ένα απλό κλικ! Οι εξειδικευμένες λειτουργίες της εφαρμογής Soft1 Books σας παρέχουν ταχύτατη διενέργεια πληρωμών και λογιστικών καταστάσεων.

Απαλλαγείτε από τη χειροκίνητη καταχώρηση

Εσείς ακόμα βασίζεστε στην χειροκίνητη καταχώρηση, στερώντας πολύτιμο χρόνο από το προσωπικό σας; Τώρα με το Soft1 Books απαλλάσσεστε από πολύωρες καταχωρήσεις, αυτοματοποιώντας τις καθημερινές φοροτεχνικές σας υποχρεώσεις με ένα απλό κλικ!

Μια εφαρμογή - όλες σας οι ανάγκες

Η εφαρμογή που μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες ενός σύγχρονου λογιστικού γραφείου. Ποτέ η λογιστική διαχείριση δεν υπήρξε πιο παραγωγική. Εξοικονομήστε χρόνο εκτελώντας πολύπλοκες φοροτεχνικές υποχρεώσεις με το πάτημα ενός κουμπιού και εκμεταλλευτείτε τις ποικίλες δυνατότητες του Soft1 Books.

Πλήρης προσβασιμότητα

Η online εφαρμογή της Soft1 σας επιτρέπει να συγκεντρώνετε τις λογιστικές σας υποχρεώσεις και να διεκπεραιώνετε τις καθημερινές σας εργασίες σε μια και μόνο online εφαρμογή, ώστε να έχετε άμεση και εύκολη πρόσβαση κάθε στιγμή της ημέρας. Όποτε το χρειάζεστε, από όπου κι αν βρίσκεστε, από το laptop, το tablet, ακόμη και από το κινητό σας!

Ταχύτητα, λειτουργικότητα, ευελιξία

Ολοκληρωμένες λύσεις

Με το Soft1 Books ακόμα και τα πιο απαιτητικά και οργανωμένα λογιστικά γραφεία, καλύπτουν πλήρως τις ανάγκες τους. Ξεχάστε τις πολύωρες καταχωρήσεις και εξασφαλίστε καθολική λειτουργικότητα και υψηλή ταχύτητα στις καθημερινές φοροτεχνικές υποχρεώσεις όπως πληρωμές, λογιστική κατάσταση, τιμολόγηση, συμφωνία καρτέλας, κ.α.

Αποδοτικότητα στο cloud

Μέσω των απεριόριστων δυνατοτήτων του Cloud η εφαρμογή Soft1 Books καλύπτει απόλυτα τις μηχανογραφικές απαιτήσεις της σύγχρονης επιχείρησης αξιοποιώντας την σχεδιαστική της ευελιξία.

Η μηχανογράφηση, σύμμαχος της επιχείρησής σας

Ξεχάστε τη λειτουργία του IT

Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για την καθημερινή λειτουργία της μηχανογράφησής σας. Με το Soft1 Books, τα πάντα τρέχουν αυτόματα ώστε να μπορείτε να επικεντρωθείτε στην παροχή ακόμη πιο ποιοτικών υπηρεσιών, σε λιγότερο χρόνο.

Απαλλαγείτε από δαπάνες hardware

Αναβαθμίστε τη λειτουργία του λογιστικού σας γραφείου, με σημαντικά χαμηλότερο κόστος. Επιλέξτε το Soft1 Books και απαλλαγείτε από πρόσθετο κόστος υποδομών, άδειες χρήσης και εργασίες συντήρησης.

Λειτουργήστε με ασφάλεια

Το Soft1 Books λειτουργεί στα data centers της Microsoft, μετατρέποντας τη λογιστική διαχείριση σε μία ασφαλή διαδικασία. Η πιστοποίηση της SoftOne κατά EN ISO 27001:2013, παρέχει μέγιστη αξιοπιστία στη διαχείριση των δεδομένων σας.

Εργαστείτε με σιγουριά

Με αυτόματη ενημέρωση νέων εκδόσεων, το Soft1 Books εξασφαλίζει πλήρη και συνεχή εναρμόνιση με τις ισχύουσες κάθε φορά φορολογικές διατάξεις. Για το λόγο αυτό, βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε πάντα την τελευταία έκδοση της εφαρμογής.

Λειτουργικές Ενότητες

  • Χρηματοοικονομική Διαχείριση

    Γενική Λογιστική, Πάγια, Έσοδα – Έξοδα, Εισπράξεις – Πληρωμές, Χρηματικοί & Τραπεζικοί Λογαριασμοί, Υποκαταστήματα

  • Web & Mobile Εφαρμογές

    Soft1 Web Report (5 χρήστες), Soft1 QuickView, Soft1 MyPortal

  • Reporting

    Ελεύθερα Πεδία & Αθροιστές, Σχεδίαση Αναφορών (Basic & Advanced)

  • Εργαλεία Παραμετροποίησης

    Σχεδιασμός Οθονών, Script Builder – Σενάρια Ροών, Διαχείριση Απομακρυσμένων Εγκαταστάσεων (Remote Systems), Συστήματα Προειδοποιήσεων (Alert Systems)
     

Είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε με το Soft1 Series 5;

CRM Express
Περιλαμβάνει βασική λειτουργικότητα στις ενότητες
34 / Μήνα

Διαχείριση Συναντήσεων
Sales & Marketing
Διαχείριση Επαφών & Φυσικών Προσώπων
Διαχείριση Έργων, Υπηρεσιών & Τεχνικών
Διαχείριση Αποθηκών (έως 3 αποθηκευτικούς χώρους)
Διαχείριση Υποκαταστημάτων
Διαχείριση Πωλήσεων, Πωλητών, Εισπρακτόρων
Διαχείριση Ελεύθερων Πεδίων
Διαχείριση Επισυναπτόμενων Εγγράφων
Δυνατότητα Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης
Basic Reporting Tools
Δυνατότητα επιλογής
3 επιπλέον modules
Web & Mobile εφαρμογές
Web Report, myCustomer, QuickView, MyPortal

CRM Business
Περιλαμβάνει διευρυμένη λειτουργικότητα στις ενότητες
75 / Μήνα

Διαχείριση Συναντήσεων
Sales & Marketing
Διαχείριση Επαφών & Φυσικών Προσώπων
Διαχείριση Έργων, Υπηρεσιών & Τεχνικών
Διαχείριση Αποθηκών (απεριόριστοι χώροι)
Διαχείριση Υποκαταστημάτων
Διαχείριση Πωλήσεων, Πωλητών, Εισπρακτόρων
Διαχείριση Ελεύθερων Πεδίων
Διαχείριση Επισυναπτόμενων Εγγράφων
Δυνατότητα Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης
Advanced Reporting Tools
Customization Tools
Διαχείριση Εναλλακτικών Ειδών
Διαχείριση Θέσεων Αποθήκευσης
Δυνατότητα επιλογής
4 επιπλέον modules
Web & Mobile εφαρμογές
Web Report, myCustomer, QuickView, MyPortal